středa 14. srpna 2019

Nokia ck7w návod

NOKIA CORPORATION tímto prohla¹uje, ¾e tento výrobek HF-je ve shodě se základními po¾adavky a daląími příslu¹nými. CS Obsah Pro va¹i bezpeènost. Heslo Bluetooth tlaèítko. Dobrý den, návod stáhnete na strankách Nokie.


Nokia ck7w návod

Lastmanuals nabízí služby sdílení, ukládání a vyhledávání manuálů pro použití hardware a software: Uživatelská příručka. Sada byla v autě, když jsem ho kupoval. NOKIA CK-7W - Bluetooth HF autosada - Max-shop.


Teď mám telefon Lenovo note Ksada funguje, ale. PDF - Přeložit tuto stránkuCK - 7W. Držák není součástí dodávky! Se zlepšenou sadou do auta.


CK - 7W, kliknes na Support a pak na Other Languages a nejdes cesky navod. Drive jsem mel E-Ten X5a po sparovani s CK - 7W jsem mel na vyber. Neresil jsem nekdo s Desire S velmi spatne echo pro protistranu pri pouzivani bluetooth handsfree nokia ck - 7w ? Nokia BH-1Uživatelský manuál. Koukal jsem po googlu, ze to resi mnoho lidi s. Prodám novou, nepoužitou bluetooth hands free sadu do auta nokia CK - 7W.


Nokia ck7w návod

Balení : telefon, baterie, nabíječka orig. PVC sáček - obsahuje montážní konzoly, šrouby, podrobný montážní návod. Podrobný popis viz odkaz. Včetně návodu a nabíječky.


Dlouhá výdrž Důvod prodeje:. Jenže jsem dostal nový foun a už nikdo, ani šéf neví jaký tam je kód a našla se od toho jen faktura,žádná krabice ani návod. S databázou neslýchaného bohatstva, 6názorov.


Návod na internetu, nebo mohu poslat mailem. Obsah balení: Bluetooth handsfree Parrot MINIKIT Neo, USB kabel s microUSB konektorem, nabíječka do auta s USB výstupem, stručná uživatelská příručka. Mám dotaz ohledně připojení této sady do Megane 1. V návodu jsem našel. Návod pro instalaci CK - 7W, mikrofon, reproduktor.


The hands-free unit has the following connectors: 1. Nokie za necelých 5Kč, pokusil jsem se vyrobit tuto redukci sám a sepsat návod.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.