pondělí 25. června 2018

Bluetooth speaker xiaomi

Vytvořený pro audiofily, Mi Bluetooth Speaker poskytuje vynikající kvalitu zvuku a podporuje více režimů přehrávání hudby. Mi Compact Bluetooth Speaker 2. Xiaomi Mi Speaker je ideální k pouštění hudby na oslavách, párty, můžete jej využít při sportování, doma, venku a jsme si jisti, že vás napadnou další. Veškeré informace o produktu. A to navíc v kvalitě, o které se Vám.


Bluetooth speaker xiaomi

Přenosný reproduktor, výkon 6W, Bluetooth, vstup AUX, handsfree, výdrž až hod. Xiaomi Mi Bluetooth Speaker Tento krásný bezdrátový reprák z hliníku se vejde do každé větší kapsy nebo batůžku a při vašich společných výletech s přáteli tak. Stylový bílý reproduktor značky Xiaomi Mi s podporou Bluetooth 4. Tento elegantní reproduktor se pyšní výdrží baterie až hodin, čímž strčí do kapsy.


Kompaktní design a nízká. Jackmm, s baterií. Zvukový projev: Nečekaně dobré výsledky. Bezkontaktní doručení. Top bezdrátový reproduktor! Moderní Bluetooth Speaker Mi LYYX01ZM od Xiaomi Vás zaujme svým designem ale i kvalitou zpracování. Bílostříbrný reproduktor. Zboží skladem zasíláme okamžitě. Menší, ale stejně šikovný “Outdoor Bluetooth Speaker mini” nabízí velmi praktické funkce za poměrně rozumnou cenu. Na úvod určitě stojí za.


Nové zboží s plnou měsíční zárukou. Liftago - doručení do hodiny. Master prislusenstvi Xiaomi. Je-li plně reproduktor ponechán bez použití, dojde po čase k jeho samovolnému vybití.


Reproduktor nevystavujte povětrnostním podmínkám – přímému. Created for audiophiles, Mi Bluetooth Speaker provides outstanding sound quality and supports multiple music playback modes. Je Xiaomi ta správná volba, když hledáte cenově dostupný a přitom dobře hrající bezdrátový reproduktor?


Tento ideální společník na cesty je vyroben z kvalitních materiálů, je vybavený 2x 3W reproduktory, má výdrž přehrávat až 8. Back with another big one! Společnost Xiaomi za kvalitou zvuku u svých reproduktorů stojí.


Bluetooth speaker xiaomi

Stačí to na konkurenci? Balení je velmi malé, po otevření zjistíte proč, je zde pouze samotný reproduktor. Ani audio kabel, ani micro USB kabel.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.