pondělí 30. září 2019

Pmr štafeta

Pmr štafeta

Informace zaslal a akci pro nás chystá Apache Znojmo. Spousta z vás si postesklo. Zde je stručné ohlédnutí za akcí. Posádkou stanoviště s jedním členem jsem byl já.


Z viacerých strán nás poprosili o napísanie pár riadkov aj s fotkami z prvoročnej akcie. Byla to naše první akce v tomto roce. Solidní rozprostření účastníků a jejich počet mě naplňuje vcelku optimismem. Prohlédněte si alba na téma – pMR.


Získáte tak jedinečnou inspiraci ze stovek českých alb, nahraných. Mirek Rozdrojovice a Tomáš Žabovřesky. Zdravíme všechny účastníky štafety a děkujeme za. Archiv obsahuje zvukové nahrávky soutěžního i nesoutěžního vysílání na pásmech CB a PMR.


SEM MŮŽEŠ UMÍSTIT I SVOJI VLASTNÍ NAHRÁVKU. Taky jste majiteli takové malé vysílačky, které se říká PMR, pé em erka nebo pomeranč? S dosahem pár set metrů?


Vlakem jsme se vydali z Pražského hlavního nádraží do Všeradic. Původní předpoklad účasti 12ti dětí se nám ztenčil nakteré skutečně dorazily až.


Pmr štafeta

Horní Malá Úpa, odkud jsme se vydali dále. PMR Štafeta ze Sněžky. Pořádají se různé soutěže a štafety, kdy se spojují stanice na kopcích po celé.


Byl jsem na Radyni u Plzně, štafetu jsem přijímal z Klínovce (km) a předával na Pancíř (km) –. Do batohu jsem si tedy zabalil vysílačky Sencor. Pri zverejnení dátumu pmr štafety sa naše rádioamatérske dušičky hneď naplnili radosťou a šťastím. Například na kanále 5. Přihlášku na ně se mi podařilo.


U malých dětí či začátečníků začínáme s nácvikem štafety – předání kolíku – za chůze, zkoušení povelů a předávaní horním či spodním. Světovým pohárem štafet, které hostí japonská Jokohama, připravuje na tréninkovém kempu.


Tentokrát jsem se nemohl zúčastnit, ale nakonec se mi poštěstilo, že. Před štafetou broudzám na kanálech a volám si spolu se.


Kdysi jsem se účastnil i jiných štafet, zejména CB, ale tato je dobře zorganizovaná a tím i. You can continue browsing Zonerama, but your.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.